Inlägg: 1987094
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
jonsson: Spelet innan 2-2 är ju en uppvisning av duttigt spel i egen zon. Öhman måste vara rejälare i trånga situationer i egen zon.
Sen tappar vi spelet helt tycker jag.
Men många uppspel håller premiärklass om man säger så.
Sen tappar vi spelet helt tycker jag.
Men många uppspel håller premiärklass om man säger så.
Sv: Modo-Västervik
jonsson: Västervik är ju det klart bättre laget.
Tur för oss att det bara står 2-2
Tur för oss att det bara står 2-2
+ 2
Sv: Modo-Västervik
jonsson: Säger inte att dom är dålig snarare tvärtom. Vi ska vara otroligt glada det står 2-2 och vi fortfarande är med i denna match. Västervik har säkert 2-3 rejält klara målchanser till.
+ 2
Västervik är helt ok ska sägas