Inlägg: 1987128
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
modomille: Spelar ingen roll om det vore en träningsmatch. Det får inte se ut så här, Västervik är klasser bättre en oss på allt. Vi klarar inte ens slå en passning.
+ 1
Sv: Modo-Västervik
HAHA ja seriens bästa försvar jojo. Närmare 2-10 en något annat. Visst det är premiär match men man måste kräva betydligt bättre inställning i en sådan här match. Alldeles för nonchalant med det mesta i denna match.
Sv: Modo-Västervik
modomille: Nej, det ser ut som det gör för att vi helt saknar försvarsspel. Sorgligt
Kedjan med Karla, JJ och From är het.