Dundee: ”sprider ingen lugn och ro” om du går in i målvaktens roll så är det svårt som målvakt om man inte kan lita på försvaret.
Inlägg: 1987142
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
Eller: Och du kan lika gärna vända på det med. Du bygger laget bakifrån och då måste du ha en trygg sista utpost. Så försvaret vågar släppa vissa lägen men så känns det ej med våra målvakter tyvärr. Och då blir det ännu mer yrt då dom ska försöka täcka varenda jävla skott eller försöka styra bort.
+ 1