atomragnar: spelar nog ingen roll, det här försvarsspelet vill ingen målvakt ha.
Inlägg: 1987144
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
Eller: Det är som tiden stått still.
Virrigt försvarsspel och ett pp som är så dåligt att man bara undrar vad dom gör.
Allt är sig likt. Ska det vara så svårt att spela enkelt i egen zon, samt hitta ett sätt att spela pp???
Virrigt försvarsspel och ett pp som är så dåligt att man bara undrar vad dom gör.
Allt är sig likt. Ska det vara så svårt att spela enkelt i egen zon, samt hitta ett sätt att spela pp???
+ 2