Dundee: Men du håller väl ändå med om att det är hönsgård i försvarsspelet ikväll? Det är uselt från försvar till anfallsspel ärligt talat.
Inlägg: 1987160
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
{6870}: Försvarsspelet är under all kritik ikväll absolut. Finns mycket att jobba med som jag sa tidigare.
+ 2
Sv: Modo-Västervik
{6870}: Någon som smygit in en spritflarra på arenan?
I så fall... Snälla gå ner o bjud spelarna på lite grogg så de blir kvitt nervositeten.
I så fall... Snälla gå ner o bjud spelarna på lite grogg så de blir kvitt nervositeten.