Inlägg: 1987191
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
MorganaLefaey: Det handlar helt enkelt om att vi vill spela för aggressivt försvarsspel. samma som förra året och under AJ. sluta med det.
Sen har vi noll passningar som går fram. Som nyss när man står 1m från varandra och droppar pucken mitt på grillorna.
Inte lätt att bygga fart då.