Gusse: känns som förra säsongen. Glad om det blir en pinne :p
Inlägg: 1987194
Svarskommentarer
Sv: Modo-Västervik
henkeiskogen: Skulle vilja säga att det går Lepra i klubben. Så vi har alltså 20-4 i skott per 2+3 och ändå så misslyckade.
Men kan inte säga att det känns som skotten stämmer.
Men kan inte säga att det känns som skotten stämmer.
Sv: Modo-Västervik
henkeiskogen: Modo och favoritskap.... världens svagaste lag när man bli kallad favoriter?!