Gavelo: Det är här ett spelsystem som kräver tid. Passningsspelet är a och o i detta system och det tar ett tag in på säsongen förens passningarna sitter perfekt. Vi har också en ung trupp som lär sig nya saker hela tiden så utvecklingspotentialen är enorm. Det är ett lag som borde bli bättre med tiden. Fast så här dåligt borde det inte vara tycker man ju. Men vi får se vart det leder. Det vi supportrar kan göra är att stötta laget så mycket som möjligt. Så låt oss göra det!
+ 3