+ 1
Inlägg: 1990054
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag såg den offsiden, den håller jag med om såklart. delar av skridskon må kanske vara i målgården, men hindrar Timråspelaren målvakten från att göra sitt jobb? ABSOLUT inte, dom har klagat på att det är för lite mål i svensk hockey, det förstår man om det ska vara på det här viset.
Poängen är att det gnälls i alla böcker på domarna.
För övrigt är det lite märkligt att JJ inte får särskilt mycket uppmärksamhet. Jag har sett två olika instanser ta ut veckans lag och JJ med sina sju poäng de två senaste matcherna får inte plats. Han är på sina tio poäng sex före tvåan i Modos interna poängliga och ändå hittar man tre forwards som tydligen varit bättre. JJ leder för övrigt poängligan i fem mot fem med massor av poäng helt överlägset då Dahlén mest bara gör poäng i PP.