Gavelo: Ja, läser du har jag redan sagt att jag håller med om att det där är klockren offside, och jag förstår att det skrivs om den.
Inlägg: 1990063
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Synct: På sätt och vis är det väl bra att det gnälls lite här och där, tycker det påvisar en passion för idrotten och det egna laget, lite som att en hockeymatch blir mycket mer spännande när det är mycket känslor och kamp på isen.
+ 2