atomragnar: Det ser inte ut så nej.
Inlägg: 1992068
Svarskommentarer
Sv: Västerås - Modo 04-10-19
Gavelo: definitivt inte ett topplag. Med 3 - 4 pp på rad och 0 i utdelning samtidigt som de har 60% i BP är det omöjligt att ligga på övre halvan av tabellen