+ 1
Inlägg: 1992109
Svarskommentarer
Sv: Västerås - Modo 04-10-19
Modo borde skaffa arla som storsponsor och sätta mellanmjölk på arenan. Västerås vinner varje närkamp. Spelarna flyger fram. Modo chansar med varje passning
+ 2
Spelar öht ingen roll, målen som räknas och nog borde Västerås gjort både 3,4,5 för längesedan, att det bara står 2-0 ska Modo var sjukt nöjda med.