+ 1
Inlägg: 1992133
Svarskommentarer
Sv: Västerås - Modo 04-10-19
jonsson: Topp 2 kan du glömma de är kört redan. Inte ens chans att de vänder om. Topp 8 blir bara det svårt.
+ 3
Sv: Västerås - Modo 04-10-19
jonsson: Jag börjar seriöst ifrågasätta Björns intelligens och fingertoppskänsla. Senast tog man ut målvakten med 30 sekunder kvar. Nu har vi bra press och målvakten plockas med 3.30 kvar.
+ 2
En till torsk, hur fan ska vi kunna bli topp 2
med detta lag.