Inlägg: 1992649
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Han lär få en ny chans till veckan. Om inte annat kan man börja fundera om det skurit sig nånstans. Målvaktstränaren har väl en hel del att säga till om när det gäller laguttagningar angående målvakten.
Oavsett tror jag det är närapå omöjligt att hitta en ersättare i Hanses kvalitet såhär sent
Oavsett tror jag det är närapå omöjligt att hitta en ersättare i Hanses kvalitet såhär sent
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Tycker det låter som en vettig analys. Om det nu är en fnurra på tråden ör det sannolikt andra orsaker.
Tycker det låter som en vettig analys. Om det nu är en fnurra på tråden ör det sannolikt andra orsaker.
Tänker så här
Han fick ju ingen bra start på matchen mot ssk så att bli utbytt då känns inte som värsta grejen.
Sedan att han inte VILLE bli utbytt är kanske en annan sak, alla har nog en dålig
dag på jobbet.
Eller hur tänker ni?