Inlägg: 1993436
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: På papperet är vår värvning bättre på många sätt, men det innebär verkligen inte att han passar bättre i Sverige och allsvenskan.
+ 1
Även laget norr om oss AHL värvar.