+ 1
Inlägg: 1993741
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag har sett några perioder med Rögle och tycker också de känns gedigna.
Jag har sett några perioder med Rögle och tycker också de känns gedigna.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Och det var väl inte så länge sedan IKO och plastland var i toppen av ligan?
SHL har jag faktiskt inte sett så mycket utav. Vad har hänt med Brynäs? Skulle det här inte vara säsongen man tog revansch för de dåliga säsongerna som varit???