+ 1
Inlägg: 1995165
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Ja det var nog lite fel att skriva "Riktigt" framför "Bra".
För nog bör man ha över 80% i BP och runt 20% i PP.
Men likväl så vore det intressant att se hur det sett ut bland SM-vinnarna.
För nog bör man ha över 80% i BP och runt 20% i PP.
Men likväl så vore det intressant att se hur det sett ut bland SM-vinnarna.
BP tycker jag verkligen är uselt med tanke på presspelet och de fria ytor vi då bjuder på. PP hänger mest på självförtroende. VI har alla pusselbitar som krävs för ett riktigt bra powerplay, men det ser ut att låsa sig. Alla väntar sig att någon annan ska ta initiativet, det blir obefintlig rörlighet och därmed väldigt lättläst för motståndarna. Upp med rörelse och pucktempo så kommer resten av sig själv.