Nucky: Jag minns säkert fel(kanske för att jag inte älskar Brynäs) men lite vek och försvann ibland i täta , jobbiga matcher. Att dominera i en underliggande serie är aldrig en garanti för succe ett snäpp uppåt. Men vi får se, han bör nog visa det snart, 26 är ingen ålder, men är han av rätta virket så står jag med åsneöron i april
Inlägg: 1997211
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: känns ju sådär hoppfullt med Viklund. Nu kan han även tänka sig SHL....
+ 1