puffe: Låter som TV spanar mot khl alt ett topplag i shl där han får spela slutspel, ja oroande med Hanses känns som han är på väg bort
Inlägg: 1997243
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Ok, Tv kan väl få ett silver då, om det är dit han vill, värre dock om Hanses lämnar. Då står vi med en förstamålvakt....inget mer. Är >Hanses frisk borde han fått fler chanser. Eller tror tränarna att Lundin ska hålla 50 matcher till?