+ 1
Inlägg: 1997251
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Luleå fick väl en back skadad, tyckte jag läst att de sonderar terrängen
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Visst känns det som att Modo gör betydligt fler mål framför motståndarnas kasse i år? Tycker vi haft svårt där framme förut och tog mycket avslut utifrån och från sidan. Väldigt många mål har tillkommit på returer eller skott nära mål. Och när vi även nu har fått backar som kan göra mål ifrån blå så har det gett Modo ytterligare ett offensivt vapen. Vi har blivit betydligt bredare offensivt
+ 5
Utmaning är större än pengar! Att gå upp med MoDo måste vara en häftig grej