Inlägg: 1997272
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Precis, och att Tom Hedberg fått så mycket speltid, dessutom förtjänat det är så bra. Nu är det bara Anton Öhman som stillastående försöker dribbla av 2-3 motståndare. Hedbergs mognad är enorm
+ 2
Nu kommer vi dels in lättare, och har rejäl tyngd i alla kedjor framför mål.