KB: Känns ganska ogrundat, att Viklund skulle välja björklöven känns ju oerhört underligt.
Inlägg: 2000054
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atomragnar: Viklund lär inte gå till Löven. Det skulle vara oerhört märkligt då det i princip står mellan pengar och bekvämlighet/familjen.
Däremot är det väl inte allt för långsökt att Löven skulle ta emot Öhman för att ersätta Hjelm. Öhman är i grunden en potentiellt oerhört bra back på den här nivån som bara hamnat helt fel i Modo.
Jag tror inte att det blir så, men om vi skickar Öhman och får Viklund skulle det vara ett riktigt bra byte som kanske alla skulle vara nöjda med.
Däremot är det väl inte allt för långsökt att Löven skulle ta emot Öhman för att ersätta Hjelm. Öhman är i grunden en potentiellt oerhört bra back på den här nivån som bara hamnat helt fel i Modo.
Jag tror inte att det blir så, men om vi skickar Öhman och får Viklund skulle det vara ett riktigt bra byte som kanske alla skulle vara nöjda med.