+ 4
Inlägg: 2000060
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Att vara 7:e back är rätt segt vid säsongsinledningen, men framöver lär Öhman ändå få spela rätt mkt. Tex åker Norlinder iväg snart iväg och snart kommer matchandet att börja ta ut sin rätt. Norlinder kommer dessutom vara borta 7-8 matcher i december.
Kan tom tänka mig att tanken är att träna upp Anton Ö nu under hösten, för att sedan släppa loss honom under våren.
Jag tycker det är viktigt att vi behåller honom, för chansen att vi spelar i allsvenskan nästa säsong är ändå rätt stor. För kontinuitetens skull skulle så vore det skönt om vi åtminstone fick behålla Hedman/Öhman in i nästa säsong. För vi lät tappa Hedberg/Norlinder/Berglund till nästa säsong. Nästa kan Öhman mkt väl vara vår ledande back vid denna tidpunkt, såvida inte William W är en talang av sällan skådat slag förstås de dyker ju upp i våra led med jämna mellanrum😉
Att vara 7:e back är rätt segt vid säsongsinledningen, men framöver lär Öhman ändå få spela rätt mkt. Tex åker Norlinder iväg snart iväg och snart kommer matchandet att börja ta ut sin rätt. Norlinder kommer dessutom vara borta 7-8 matcher i december.
Kan tom tänka mig att tanken är att träna upp Anton Ö nu under hösten, för att sedan släppa loss honom under våren.
Jag tycker det är viktigt att vi behåller honom, för chansen att vi spelar i allsvenskan nästa säsong är ändå rätt stor. För kontinuitetens skull skulle så vore det skönt om vi åtminstone fick behålla Hedman/Öhman in i nästa säsong. För vi lät tappa Hedberg/Norlinder/Berglund till nästa säsong. Nästa kan Öhman mkt väl vara vår ledande back vid denna tidpunkt, såvida inte William W är en talang av sällan skådat slag förstås de dyker ju upp i våra led med jämna mellanrum😉
+ 6
Och jag delar åsikten. Han borde parats med Toby eller Hedman för att få utrymme att spela sitt spel och växa in i det.