{5647}: Nu kvitterade Timrå på en gigantisk markeringsmiss. Man hade kunnat skriva en fin passning, men när motståndarna kommer tre mot tre måste man faktiskt kunna ta var sin spelare.
Inlägg: 2000146
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Dahlén tar en onödig utvisning och jag tror SSK tog ledningen, men det ska ringas på. Det bör vara mål.