Inlägg: 2000214
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Ja, såg inte den matchen men på papperet såg det jämt ut.
Förstår att man är besvikna på Timråforumet. Visst, vi torskade värre mot SSK, men man ser verkligen inte många linjer i Timrås spel. Spela upp många kanterna, dumpa pucken, spela runt och hoppas på tur. Inte ens Dahlén ser inspirerad ut, utan han glider mest omkring. fortfarande känns han farlig, men han kan så mycket bättre
Förstår att man är besvikna på Timråforumet. Visst, vi torskade värre mot SSK, men man ser verkligen inte många linjer i Timrås spel. Spela upp många kanterna, dumpa pucken, spela runt och hoppas på tur. Inte ens Dahlén ser inspirerad ut, utan han glider mest omkring. fortfarande känns han farlig, men han kan så mycket bättre
+ 2
Synd att inte KIK kunde sno lite poäng av BIK