+ 3
Inlägg: 2000345
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det tråkiga med att följa ett lag som går bra, är att det knappt finns nåt att diskutera när alla är överens(vilket märks på aktiviteten härinne)😆
Inget man är van som Modoit
Inget man är van som Modoit
+ 7
Jag kan tycka att det är märkligt att Öhman inte får fler chanser nu när laget går bra. Jag tycker att man borde rotera lite mer än vad man gjort.