Inlägg: 2002880
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag gillar Weigel och jag tycker att det är ett bra nyförvärv av Löven. Även fast han är en liten lirare så tar han kamperna och han har ett hett temperament. Han var en av få AIK spelare som höll måttet i våras.
+ 2
Loven4ever skrev:
Ja Mrmadhawk har säkra källor på att Björklöven värvar in centern Fredric Weigl som tidigare spelat i AIK, men senast kommer från finska ligan och Jukerit.