Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7814}: Tror inte modos tar lika hårt ekonomiskt, dock att tappa våra unga killar blir ju helt klart en restart, men vi har ju åtminstone en bra utvecklad ungdomsverskamhet som spelar på hög nivå :).