Är biljetterna personlige till FC, det står "fel" namn på min biljett.
Inlägg: 2002911
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}: Ganska säker på att det ska vara ok. En bekant fick en biljett av mig till en match jag ej kunde gå på, och det var inga problem.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Utan att veta så borde det vara ok, men jag skulle ringa in och stämma av.
Utan att veta så borde det vara ok, men jag skulle ringa in och stämma av.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
"– Han är en gris, säger AIK:s poängkung Fredric Weigel om Alex Hutchings.
– Weigel? Jag vet inte vem det är. Är det en spelare? kontrar kanadensaren."
Lagdynamiken kan nog ändras lite i Löven när man tar in en drygpelle, men oftast försonas de efter första ölen ;-)
– Weigel? Jag vet inte vem det är. Är det en spelare? kontrar kanadensaren."
Lagdynamiken kan nog ändras lite i Löven när man tar in en drygpelle, men oftast försonas de efter första ölen ;-)
+ 6