Larsson#89: ja jag är rädd för det 😬...Vi har ju bara mött VIK på bortaplan än så länge av "topplagen"! 😊
Inlägg: 2003102
Svarskommentarer
Sv: Modo - Björklöven
Verkar jobba mycket för att få med sittplats
twitter.com/MODO_Hockey/status/1192809224281178114?s=19
twitter.com/MODO_Hockey/status/1192809224281178114?s=19
+ 1