+ 2
Inlägg: 2003494
Svarskommentarer
Sv: Modo - Björklöven
{8399}:
Om det hade varit match på måndag hade detta kunna varit en större risk. Då man troligen hade varit träningsledigt imorgon.
Nu kan man hinna landa och träna bra och Hellkvist hinner jobba med detta innan nästa match. Sedan tror jag Hellkvist är rätt tränare för vårt lag, han kommer inte låta spelarna flyga iväg efter en derby vinst känns det som.
Hoppas de som tog sig till matchen gillade det dom såg så vi får en boost publikmässigt.
Om det hade varit match på måndag hade detta kunna varit en större risk. Då man troligen hade varit träningsledigt imorgon.
Nu kan man hinna landa och träna bra och Hellkvist hinner jobba med detta innan nästa match. Sedan tror jag Hellkvist är rätt tränare för vårt lag, han kommer inte låta spelarna flyga iväg efter en derby vinst känns det som.
Hoppas de som tog sig till matchen gillade det dom såg så vi får en boost publikmässigt.
+ 2
Sv: Modo - Björklöven
{8399}: Denna match var upplagd för ett bakslag, Västerås tar vi nu av bara farten!😀
Sv: Modo - Björklöven
{8399}: MoDo var knappt värda att vinna, så ingen urladdning direkt. Men jag tror att vi fått en kultur nu som gör att vi vinner även när det blåser motvind(som idag)
För övrigt skriver du alltid bra saker, så detta med smart eller Brynäsare stämmer inte på dej, du är nog båda och, haha, fortsatt trevlig helg
För övrigt skriver du alltid bra saker, så detta med smart eller Brynäsare stämmer inte på dej, du är nog båda och, haha, fortsatt trevlig helg
+ 1
Förövrigt så är jag en smart brynäsare.