Ohan: Det var väl inte CCCP vi mötte i boxplay?
Inlägg: 2003509
Svarskommentarer
Sv: Modo - Björklöven
puffe: hahaha! Nä, men Modo har haft bedrövligt boxplay en längre tid, så man märker fort när det funkar. Löven hade det svettigt ikväll.
+ 2
Sv: Modo - Björklöven
puffe:
Nej fast så nära vi kommer detta på denna nivå. Vi mötte seriens bästa pp och lyckades stressa sönder dom rejält.
Så att berömma vårt bp idag är helt rätt och riktigt.
Nej fast så nära vi kommer detta på denna nivå. Vi mötte seriens bästa pp och lyckades stressa sönder dom rejält.
Så att berömma vårt bp idag är helt rätt och riktigt.
+ 3