Sv: Vita hästen - Modo 2019-11-20
Supertrött: Nä inge mycket till lagspel idag.

En sak är då säker. Spelar vi inte Öhman nu är det lika bra att skicka honom. Hur ska vi någonsin få upp honom ur källaren om han är bänkad en match som denna?