Inlägg: 2007063
Svarskommentarer
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
jonsson: Norlinder som slarva igen tror jag. Han är grym offensivt men måste ta bättre beslut även i den zonen.
Ja, det är bra, synd på 3-5 målet bara