jonsson: skönt att timrå och björklöven tappar en poäng vadera iallafall. Ja Timrås vanliga..
Inlägg: 2007089
Svarskommentarer
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
{8384}: Är lite skillnad på hur lagen plockar poäng.
Vi har gjort 50% mer mål än löven i 5 mot 5
och vi har gjort 100% mer mål än TIK i 5 mot 5.
Lite förmånligt avrundat i vår favör då da.
Men så har löven gjort 100% mer mål än oss i 5 mot 4.
Och Timrå gjort 50% mer mål än oss i 5 mot 4.
Dock väldigt förmånligt räknat för dem.
Vi har gjort 50% mer mål än löven i 5 mot 5
och vi har gjort 100% mer mål än TIK i 5 mot 5.
Lite förmånligt avrundat i vår favör då da.
Men så har löven gjort 100% mer mål än oss i 5 mot 4.
Och Timrå gjort 50% mer mål än oss i 5 mot 4.
Dock väldigt förmånligt räknat för dem.
+ 2