jonsson: Kan säkert bli bättre framöver. Laget verkar ha sånt självförtroende i 5 mot 5 att man nog inte har PP-panik. Blir intressant att se om det kommer in ett par lirare efter jul. Jag ringer Kuusela och kollar av läget redan nu...
+ 2