Inlägg: 2007174
Svarskommentarer
Sv: Modo - Aik 2019-11-22
Tarasov: Jag vill jättegärna skylla på autokorrekt men får nog krypa till korset och erkänna att det var en tankevurpa från mig.
Det värsta är att jag hade i huvet att Allsvenska finalen spelas i bäst av 5 så det var inte där jag räknade fel....
Det värsta är att jag hade i huvet att Allsvenska finalen spelas i bäst av 5 så det var inte där jag räknade fel....
+ 1
Ja Monno får ta den på sig!