Inlägg: 2008024
Svarskommentarer
Sv: Almtuna - Modo 2019-11-26
{5647}: Ja, man åker väl en lyxbuss från Bybergs, och ingen skolbuss, så alla bör väl få plats. Låter som väldigt sena återbud.
Eller så har dom en sträng lärare på skolan som inte tolererar ogiltig frånvaro
Eller så har dom en sträng lärare på skolan som inte tolererar ogiltig frånvaro
Har inte läst om återbud så det låter lite märkligt faktiskt.