goleafs: Är du dum på riktigt? Jag skriver att BIK borde haft ledningen efter två perioder. Hur får du till den tredje då? Du måste ha läst fel eller ha väldigt svårt med läsförståelsen .
Inlägg: 2009946
Svarskommentarer
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
{5647}: Lugn. Uppfattade det som att du tycker att BIK borde ha vunnit matchen.