Inlägg: 2010157
Svarskommentarer
Sv: Karlskoga - Modo 2019-12-01
Sånt här tänker inte jag tolerera av ett sk topplag!
Skiter i det här nu fram till jul!
Skiter i det här nu fram till jul!
+ 8
Jo man kan ju tycka det, men mer vanligt att man lägger ner vid 5-0 eller liknande hur ofta har inte vi sett det i våra storsegrar?