Inlägg: 2012782
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Fast, vem trodde att vi skulle göra två i PP:)
Ja, det vore den absolut hetaste man kan tänka sig i dagsläget. Förmodligen häftigare än kvalet mot SHL-lag senare.
Ja, det vore den absolut hetaste man kan tänka sig i dagsläget. Förmodligen häftigare än kvalet mot SHL-lag senare.
+ 1
Men jag håller med om att ni är laget som lyckats störa oss bäst. Undviker gärna er i final som sagt, på rent sportsliga vägnar. Det vore ju en häftig matchserie rent publikt!