Inlägg: 2012812
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snubb: Tambellini är på en annan nivå. Det hoppas jag att ni Löven supporters har klart för er då ni annars kommer bli besviken. Liss lär dock kunna hjälpa er lite med målskyttet.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snubb: Tamby är inte dålig på rören, jämför hellre liss med Björklund
+ 1
Rapporter från första träningarna säger att han skjuter som en häst, har en grym hockeyfrilla och bra plösföring, dock lite sämre på skridskor. Lite som Tambellini kanske och det är en spelartyp Löven har saknat i år.