modomille: ja nu har ju tambu levererat bra men det var ju inte så att hans siffror i Ahl garanterade det. Blir spännande att se om vi kan få igång Liss i den form han hade när han spelade i tre kronor och i rögle 😀 eller om det är över för han... Jag litar på kenttää😁
Inlägg: 2012828
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
gizzo: Modos sportchef borde satsa allt på en ny förste keeper, kan omöjligt se, att varken Lundin eller Hanses kan prestera det som behövs under en väldigt intensiv period som ett eventuellt kvalspel innebär, tittar man på tidigare kval så har ju verkligen målvakterna avgjort serien i mångt och mycket. Så skramla ihop det som finns kvar o ut och leta, vet att marknaden är begränsad men ny keeper är ett måste.