+ 5
Inlägg: 2012834
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Vi är inte eniga om att vi ligger perfekt i tabellen. Vi har , enligt mej, varit ganska loja och väldigt ojämna även de 4-5 sista matcherna under vår vinstsvit.. Speciellt när Tambellini har det lite tyngre, drar han med sej hela den kedjan. Vi har för få som lyfter laget i motgång
+ 1
Jag är övertygad om att vi går mot en bättre period nu och kommer hålla oss kvar däruppe.
Hur det ser ut framåt våren är för tidigt att förutse.