+ 4
Inlägg: 2012866
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Björns lag brukar alltid var bäst på våren, när det gäller. Vi kommer tillbaka starkare 💪
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Vi ska vara topp 2 och kriga om en SHL-plats. Så har det sagts från vanligtvis försiktig MoDo-ledning.Näe, vi har inte misslyckats, men att folk är nöjda med säsongen som hitentills, med den bleka trend vi har, är lite märkligt.
+ 1
Men har vi misslyckats med vår målsättning eller? Det är halva säsongen kvar... Förstår inte riktigt var din kritik ligger.
Jag är övertygad om att förväntningarna höjdes rejält under vår rekordsvit (oavsett vad vår målsättning var pre-season), likt förhoppningarna höjdes när vi radade upp vinster under våra säsongsinledningar säsong 1 och säsong 2.
Det är ofrånkomligt, om man inte är obotlig pessimist.