+ 10
Inlägg: 2013256
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo:
Nu spelar Liss iåförsig redan i 3e ;)
Men ja, Wennerholm har varit väldigt Pro-Löven denna säsongen. Det är lite olycksbådande..
Nu spelar Liss iåförsig redan i 3e ;)
Men ja, Wennerholm har varit väldigt Pro-Löven denna säsongen. Det är lite olycksbådande..
+ 4
Utnämner redan (efter 1 match) Olle liss som en succé och att Löven bara kommer dra ifrån!
Med den logiken är Löven strax inne i en svacka samt att Olle snart spelar i 3:e kedjan.