Edwin Hedberg släppt av Ässät, hugger Modo?
Inlägg: 2013292
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Tveksamt, men löven, kanske? Anmärkningsvärt att man gör sig av med lagets bästa målskytt. Lapierre 2.0?
Skämt åsido så har jag för mig att han var en stor anledning till att Rögle höll sig kvar 16/17, så han kanske gillar kvalspel.
Skämt åsido så har jag för mig att han var en stor anledning till att Rögle höll sig kvar 16/17, så han kanske gillar kvalspel.