Det såg ut som på Linus Skagers instagram att han lämnar Modo och Örnsköldsvik nu. ”Tack övik för dessa 3 år” Nya äventyr nu
Inlägg: 2015049
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fiddepuck: Aha, ja har varit utlånad till ÖSK i höst kanske söker sig mot hemtrakterna
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
På lördag kl 19.00 på TV10 kan ni se Victor O och Ullmark mot Adrian Kempe.
+ 7