+ 2
Inlägg: 2015254
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Ja, han driver ju första femman o PP, hur många matcher missar han med MoDo?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Riktigt stort tapp. Han missar väl Västerås och Timrå matchen? Känns som att vi hade behövt han...
Tambellini med i Spengler cup
Kul för han, men samtidigt känner jag,
Skit oxå.