+ 1
Inlägg: 2016541
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}:
God Jul på dig, din knikkedikk!
Och ja, det var tvunget att vinna, vi gör det igen och igen..
Och God Jul på alla hockeynördar, oavsett lag ni älskar!
God Jul på dig, din knikkedikk!
Och ja, det var tvunget att vinna, vi gör det igen och igen..
Och God Jul på alla hockeynördar, oavsett lag ni älskar!
+ 3
Och ni andra Knickedikkar .
Var det nödvändigt att vinna förra gången nu måste vi vinna nästa gång.
🎯🎈